неделя, 9 януари 2011 г.

Фламинго


Всички жени разговаряме и споделя ме по между си доста лични и интимни неща. Някои дори без притеснения говорят за сексуалния си живот и за проблемите в него. Хубавото на тези разговори е, че те карат да се замислиш и върху твоя сексуален живот. Дали и ти имаш или си имала подобни проблеми? Дали мъжа до теб е това, което искаш, задоволява ли те и много други подобни въпроси, които всекидневно и неволно понякога си задаваме.Но дали можем да ги изречем на глас и да си отговорим на тях? Или по точно искаме ли да си отговорим и да бъдем искрени със самите себе си?
Ровейки се в сайтовете за сексуална култура аз се сблъсквам постоянно с нещо ново, нещо различно, което винаги ме кара да се замисля първо за себе си , за собствените си желания, мисли, страсти , а после и за другите хора около мен. Днес попаднах на една статия написана от 19 годишно момиче, което води полов живот от 4 години и досега никога не е изпитвало оргазъм. Да, ще кажете тя е малка , неопитна, не е попаднала на правилния мъж, който да я накара да тръпне от удоволствие само от едно негово докосване. Аз ще се съглася донякъде с вас, но знаете ли колко много жени по света без значение от възрастта си не са стигали до оргазъм? А , колко такива дори не знаят ,че могат да го изпитат. Може би вие сте една от тях? Ако съм права, не се срамувайте да говорите за това с близките си, с партньора, а защо не и с нас от Фламинго? Ние продавачите сме тук зада ви консултира ме и да ви разбираме за всичко. Това е нашата работа-да ви изслушваме и да ви помогнем да изберете най-доброто за вас.





Всекидневно се срещаме с различни хора, с различни интереси и фантазии. Някои се притесняват да говорят, други не. Съветвам ви да не бъдете от тези, които се смущават да посетят нашите магазини.
Бъдете отворени за всичко , говорете с хората около вас и не се срамувайте да изречете на
глас какво ви харесва и какво не ви допада в секса, в живота , в работата ,във всичко.
Новини,секс истории,споделено и много друга интересна информация можете да откриете ТУК.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Flamingo Ads

Related Posts with Thumbnails

Flamingo Ads