събота, 25 септември 2010 г.

Даниела: Едва ли бих си намерила по щура работа


От днес Фламинго стартира нова рубрика, която цели да ви
запознае с екипа на фирмата. Във Фламинго ще срещнете млади, енергични и креативни хора, които имат за цел да превърнат престоят ви в магазините ни в приятно изживяване, а не в скучно пазаруване. Всеки един от екипа не е просто продавач-консултант, а е ваш приятел и помощник. Нека преминем обаче към първият ни гост в новата ни рубрика:

1. От днес Фламинго стартира нова Как се казвате?

- Даниела Дочева

2. На колко години сте?


- На 39 години

3. Къде живеете ?


- Цял живот в Бургас. Аз съм коренячка.

4. От колко време сте част от екипа на Фламинго?


- Година и половина. Бих казала доста интересни 18 месеца.

5. Няма как да не ви попитаме дали сте доволна от тази работа. Знам, че трудно бихте отговорили отрицателно, но въпроса е задължителен.

- Естествено, че съм доволна! Ако не бях много отдавна да бях напуснала фирмата.

6. В този ред на мисли, какво ви подтикна да станете част от големият екип на Фламинго ?


- Най-вече собственика на фирмата. Преди две години доведох дъщеря ми да кандидатства и тогава се запознах с г-н Близначки. Още тогава ме покани да стана част от екипа на Фламинго, но първоначално отказах. С времето се опознахме и сприятелихме. Гласува ми доверие и аз нямах право да го разочаровам. И така, вече 18 месеца.

7. Какъв е екипа на Фламинго ?


- Аз бих го опрвдвлила, като емоционален и разнообразен.

8. Разкажете ни как преминава един работен ден ?


- Емоционален в положителен аспект на думата. Почти винаги смешно, но е имало и редки дни на тъжни емоции.

9. Сферата в която работите е твърде спецефична за България. Как приемат приятелите ви работата, която заемате ?


- Знаете ли? Тук дори завързах много силни приятелства. А приятелите ми извън работа го приемат добре. С усмивка и позитивизъм.

10. Като всяка работа и тук се сблъсквате с най-различни клиенти. Бихте ли ги класифицирали ?


- Ако трябва да ги определя във възходяща градация бих ги наредила така - От сексуално и тотално неграмотни до осъвършенствани с познания, интелект и култура.

11. Едва, ли ви е скучно на работа. Бихте ли споделили с нас интересна случка от работния ден?


- Не са малко. В съзнанието ми излиза на пръв план следната случка - Влизат в магазина жена с мъжа си и търсят разнообразие в секса чрез играчки. Започвам да и показвам за клиторна, вагинална и анална стимулация, при което тя ме споглежда неориентирано и ме заявява, че тези думу нищо не и говорят. В процеса на разговора разбрах, че има две деца. Фрапиращото в случая не бе това, че незнаеше къде и е клитора, а че изобщо незнаеше, че има клитор. А жената бе на 42 години. Та се наложи да преподам импровизирано за клиторната стимулация.

12. Пожелайте нещо на читателите ни !

- Пожелавам им да бъдат позитивно мислещи. Да не се срамуват, да се чувстват свободни, да разпънат криле и да достигнат всяко едно свободно място. Също така, да достигнат смисъла на живота си и естествено незабравими сексуални изживявания

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Flamingo Ads

Related Posts with Thumbnails

Flamingo Ads