понеделник, 23 август 2010 г.

Иванина предпочита мисионерската поза


Иванина от "Big Brother 4" признава, че след излизането си от шоуто има много предложения за секс, но малко от тях са качествени. „Има много мъже, които искат да ме направят държанка - явно това в София е на мода. Не бих жертвала свободата за парите, трябва да ми е хубаво с този мъж, да не ме погубва.", споделя Иванина в интервю за hotnews.bg.

Тя признава, че за нея е важно човекът до нея да изглежда добре. Страхотно тяло, широки рамене, мургав, с лека брадичка. „До такъв се виждам някой ден, но още не съм го срещнала.", казва Иванина.

Първият мъж в живота й е бил боксьор, били са заедно две години, много го е обичала и до ден днешен не спира да мисли за него. След боксьора е имала само една сериозна връзка с Георги, близък приятел на бившия мъж на фолк певицата Емилия.

За момента Иванина няма сериозна връзка, затова си позволява и много авантюри.

"Ако си харесам някого, флиртувам и усещам, ако има нещо между нас. Нямам нищо против необвързващите свалки, все пак един път се живее...", споделя брадърката.Иванина предпочита мисионерската поза

Тя разказва още, че е страстна натура и че освен мисионерската поза, харесва и други неща в секса. "Достатъчно съм разкрепостена за експерименти в секса, но любимата ми поза, да си призная, е когато съм отгоре. Обичам да командвам ситуацията и най-вече - да гледам мъжа отвисоко!", откровена е Иванина.

"Ако има наоколо някой мъж, който много ми харесва, мога да го правя постоянно, от сутрин до вечер, и пак няма да ми омръзне!" Музата за секс й идвала рано сутрин, веднага след като се събуди. Тогава й се прави повече, отколкото вечер. Най-вълнуващото място, където е получавала оргазъм е било в една гора през есента.

"Случилото се беше просто невероятно.", спомня си брадърката. Тя е категорична, че няма разлика в усещанията при мъжкия допир до гърдите й, след като си увеличи бюста с имплантанти.


lifestyle.bg


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Flamingo Ads

Related Posts with Thumbnails

Flamingo Ads